جرم گیری دندان در ولنجک

در این قسمت از سایت می خواهیم اطلاعاتی را راجع به جرم گیری دندان در ولنجک در اتیارتان قرار بدهیم. یکی از معیار های لبخند زیبا و جذاب داشتن دندان هایی سفید می باشد. برای داشتن دندان هایی جذاب و سفید همیشه باید برخی اصول را رعایت نمائید. معمولا در افرادی که به مقدار زیاد چای و قهوه می نوشند و یا کسانی که دخانیات استعمال می کنند شاهد دندان هایی زرد و جرم گرفت هستیم.

جرم دندان یکی از مواردی است که به مرور زمان باعث تحلیل لثه، لق شدن دندان و پوسیدگی آن می شود. برخی تصور می کنند با جرم گیری ممکن است به دندان یا مینای آن آسیب وارد شود اما باید بدانید که در جرم گیری هیچ تغییری در دندان و رنگ آن ایجاد نمی شود. اگر دندان شما هم نیاز به جرم گیری دارد می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر دارایی و انجام جرم گیری دندان در ولنجک زیبایی را به لبخند و چهره خود هدیه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جرم گیری دندان در ولنجک با ما همراه باشید.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: میناکاری دندان

جرم گیری دندان چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به جرم گیری دندان در ولنجک بیایید ابتدا ببینیم اصلا جرم گیری دندان چیست و سپس جرم گیری دندان در ولنجک را جستجو کنیم. بعد از مصرف غذا باکتری های موجود در دهان، کربوهیدرات های موجود در آن را به اسید تبدیل می کنند. این اسید بعد از ترکیب شدن با بزاق دهان موجب بروز پلاک می شود. جرم گیری دندان و روت پلنینگ علاوه بر زیبایی یک روش درمانی برای دندان ها شناخته می شود.

جرم گیری سبب از بین رفتن پلاک دندان می شود. پلاک دندان یک لایه نازک روی دندان می باشد که بعد از صرف هر خوراکی و وعده غذایی روی دندان ایجاد می شود. پلاک روی دندان شامل باکتری هایی می باشد که به عنوان جرم دندان شناخته می شود. جرم دندان با ترشح اسید موجب بروز مشکلاتی چون تحلیل لثه و به مرور لق شدن دندان و  پوسیدگی دندان می شود.

معمولا دندان پزشکان توصیه می کنند هر شش ماه یکبار برای جرم گیری دندان های خود باید اقدام نمائید که این زمان برای کسانی که ارتودنسی کرده اند و یا مستعد تشکیل پلاک دندان هستند متفاوت می باشد. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که جرم گیری بیش از حد دندان ها می تواند مضر و دردسر ساز باشد.

یکی از مواردی که در جرم گیری دندان باید به آن توجه نمائید کلینیک و مرکزی است که برای این کار انتخاب می کنید. برای جرم گیری دندان در ولنجک می توانید به کلینیک دندانپزشکی دکتر دارایی مراجعه نمائید. این مجموعه با تکیه بر دانش متخصصان و دندانپزشکان مجرب و متعهد و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا آماده ارائه خدمات مختلف زیبایی و درمانی از جمله جرم گیری دندان در ولنجک می باشد.

جرم گیری دندان در ولنجک

بهترین کلینیک تخصصی جرم گیری دندان در تهران

جرم گیری یک روش پیشگیری از پوسیدگی دندان می باشد. در این روش علاوه بر حفظ زیبایی و سلامت دندان از بروز مشکلاتی چون عفونت لثه نیز جلوگیری می شود. انتخاب یک کلینیک معتبر و شناخته شده یکی از معیار های داشتن نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش از جرم گیری دندان است. با توجه به اهمیت سلامت و رسیدگی به دندان بهتر است برای دریافت هر گونه خدمات دندانپزشکی به مجموعه های معتبر مراجعه نمائید.

کلینیک دکتر دارایی معتبر ترین و بهترین مجموعه جهت جرم گیری دندان در ولنجک می باشد. کلینیک دندانپزشکی دکتر دارایی با اعتماد و تکیه به متخصصین متبحر و با تجربه خود جزو بهترین کلینیک های تخصصی دندانپزشکی در تهران و بهترین جا برای جرم گیری دندان در ولنجک می باشد. اگر دندان های شما نیز به جرم گیری نیاز دارد می توانید برای دریافت مشاوره فوری تخصصی، با متخصصان این مجموعه ملاقات داشته باشید. برای دریافت نوبت مشاوره و ویزیت جهت جرم گیری دندان در ولنجک با کلینیک دکتر دارایی در تماس باشید.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: منع استفاده از کامپوزیت ونیر دندان

 

هزینه انجام جرم گیری دندان در ولنجک

جرم گیری دندان یک روش مقرون به صرفه برای داشتن لبخندی زیبا در افرادی است که دارای دندان هایی سالم می باشند. هزینه جرم گیری برای هر فک با توجه به معیار هایی که در ادامه عنوان می کنیم بین 700 هزار تومان تا 1000000میلیون تومان می باشد. برای استعلام قیمت جرم گیری دندان در ولنجک می توانید با مشاوران کلینیک دندانپزشکی دکتر دارایی در تماس باشید. البته عوامل مختلفی در تعیین قیمت برای جرم گیری دندان موثر هستند.

معاینه و هزینه تصویر برداری

جرم گیری دندان معمولا بعد از یک یا چند جلسه معاینه و تصویر برداری توسط دندانپزشک انجام می شود. هر جلسه معاینه و هزینه تصویر برداری قطعا در تعیین قیمت نهایی جرم گیری تاثیر خواهد داشت.

نوع جرم گیری دندان عمیق یا سطحی

کسانی که ب طور مرتب توسط دندانپزشک ویزیت و معاینه می شود معمولا دندان هایی سالم تر و با جرم کمتری نسبت به سایرین دارند. قطعا دندان های این افراد نیاز به جرم گیری سطحی خواهد داشت در نتیجه هزینه کمتری را به دنبال دارد. کسانی که نسبت به جرم گیری دندان بی تفاوت هستند و یا با فواصل زمانی طولانی برای این کار اقدام می کنند علاوه بر جرم دندان، لثه های آنان نیز دارای جرم می باشد که ممکن است سبب بروز عفونت شود.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: عوارض کامپوزیت دندان

مهارت و تخصص دندانپزشک

معمولا دندانپزشکان متخصص به دلیل تبحر و دانش بیشتر هزینه بالاتری برای ارائه خدمات مختلف دندانپزشکی درسافت می کنند.

جرم گیری دندان در ولنجک

آیا جرم گیری دندان خطر ناک است؟

یکی از تصوارت و باور های غلط در مورد جرم گیری دندان، آسیب رساندن و از بین بردن مینای دندان است. برخی همچنان بر این باورند که در جرم گیری یک لایه از مینای دندان از بین می رود و همین امر سبب پوسیدگی و لق شدن آن می شود.

بر خلاف این باور ها باید بدانید که جرم گیری هیچ خطر و ضرری برای دندان وجود ندارد و فقط دندانپزشکان یک لایه نازک پلاک تشکیل شده روی دندان را از بین می برند. دلیل این تصور نادرست این می باشد که یک لایه جرم موجود روی دندان مانند یک عایق در برابر سرما و گرما عمل می کند و قطعا بعد از جرم گیری تا مدتی دندان ها نسبت به سرما و گرما واکنش نشان می دهند که این امری طبیعی و گذرا می باشد.

معمولا افرادی که به طور منظم و دوره ای برای جرم گیری دندان مراجعه می کنند دارای لثه و دندان هایی سالم و مقاوم تر می باشند. کسانی که نسبت به جرم گیری دندان خود بی تفاوت هستند بعد از گذشت مدتی شاهد پوسیدگی دندان و تحلیل لثه خواهند بود اما توجه نمائید در صورتی که از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردار هستید ممکن است دندانپزشک جرم گیری را برای شما روش مناسبی نداند.

داشتن دندان هایی زیبا و سالم تاثیر بالایی در کیفیت زندگی انسان دارد. یکی از روش هایی که کمک مطلوبی به این امر می کند جرم گیری منظم و دوره ای می باشد. در گذشته باور های نادرستی در رابطه با این موضوع وجود داشت اما امروزه با اطلاع رسانی درست جامعه متوجه اهمیت و لزوم جرم گیری منظم دندان شده است. معمولا نمی توان برای همه یک فاصله زمانی را برای جرم گیری دندان تعیین نمود.

این مسئله بستگی بسیاری به رسیدگی و توجه به دندان دارد. معمولا کسانی که به طور مرتب از مسواک، نخ دندان و دهان شویه استفاده می کنند در فواصل زمانی طولانی تری می توانند برای جرم گیری مراجعه نمایند. کلینیک تخصصی دکتر دارایی بهترین مجموعه برای جرم گیری دندان و داشتن لبخندی زیبا می باشد. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت می توانید به وب سایت ما مراجعه نمائید.

اگر علاقمند هستید که دندان های سفیدتر و براق تر داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات بلیچینگ دندان در کلینیک دندانپزشکی دکتر دارایی بهره مند شوید. و در صورتی که نیاز به دندان هایی صاف تر و لبخند هالیوودی و زیباتر دارید خدمات اصلاح طرح لبخند به شما پیشنهاد می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *