کامپوزیت دندان در ولنجک

بھترین متخصص کامپوزیت ونیر دندان در تھران

با اینکه بریس‌ها و کش‌های پلاستیکی می‌توانند برای رفع کجی و نامرتب بودن دندان‌ها مفید باشند، اما نمی‌توانند شکل واقعی دندان‌های شما را تغییر دهند. کامپوزیت ، کلاهک‌های نازک یا روکش‌هایی هستند که روی دندان قرار می‌گیرند و یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در دندانپزشکی به شمار می‌روند. کامپوزیت دندان در ولنجک می‌تواند زیبایی دندان‌ و لبخندهای شما را تضمین کند.

daraei دکتر دارایی

در طول سال‌ها تیم دندانپزشکی دکتر محمد دارایی به دلیل انجام فعالیت‌های شگفت‌انگیز زیبایی در زمینه‌ی دندانپزشکی شهرت یافته است. کلینیک تخصصی دکتر دارایی تمام خدمات سلامت و زیبایی دندانپزشکی را ارائه می‌دهد. تیم دندانپزشکی و تکنسین متخصص کلینیک، افرادی آموزش دیده، ماهر و هماهنگ با آخرین تحقیقات نوظهور در دندانپزشکی هستند. دکتر دارایی برای سفارش روکش‌ها و کامپوزیت های خود با ممتازترین تولیدکنندگان همکاری می‌کنند؛ تا خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت ممکن عرضه کنند. با مراجعه به کلینیک دکتر دارایی برای انجام کامپوزیت دندان در ولنجک ، زیبایی و سلامت خود را به دست بهترین متخصص کامپوزیت ونیر دندان در تهران خواهید سپرد. تمام مراحل درمان به دست دندانپزشکی ماهر و هنرمند و به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

خصوصیات بھترین دندانپزشک متخصص کامپوزیت ونیر دندان در تھران

هنگام تصمیم برای انجام کامپوزیت ونیر دندان در ولنجک ، مهم‌ترین مسئله، انتخاب متخصص کامپوزیت است. برای بدست آوردن لبخند موردعلاقه‌ی خود مهم است که به متخصص کامپوزیت با ویژگی‌های خاص، با سابقه و مهارت بالا مراجعه کنید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

dr daraei دکتر دارایی
دکتر دارایی

آموزش و تحصیلات

علاوه بر مدرک دندانپزشکی، داشتن تحصیلات تکمیلی و تخصصی در زمینه‌های مختلف مانند پریودنتیک و جراحی دندان، مهارت بالای دندانپزشک را نشان می‌دهند.

دکتر دارایی

تجربه

دندانپزشک متخصص باید بتواند تعادلی میان روش‌های معمول موفق و فناوری‌ها و تکنیک‌های روز دنیا ایجاد کند. داشتن دانش و مهارت در هر دو زمینه برای نتایج عالی در ایمپلنت دندان ، امری حیاتی است.

دکتر دارایی

رویکرد

دندانپزشک متخصص و برجسته تمام گزینه‌ها و راه حل‌های ممکن را برای بهبود سلامت لثه و دندان های شما بررسی می‌کند و شما را از خطرات احتمالی هر کدام مطلع می‌کند.

دکتر دارایی

خوش‌رفتاری و احترام

فرایند ایمپلنت دندان می‌تواند تا چند جلسه طول بکشد. شما باید بتوانید برای حضور در کلینیک احساس راحتی داشته باشید و آزادانه از متخصص سوال‌های لازم برای مراقبت خود را بپرسید تا استرس خود را کاهش دهید

مشاوره فوری تخصصی کامپوزیت دندان

کامپوزیت ونیر، پوسته‌ی نازکی از جنس رزین است که برای بهبود ظاهر دندان ها طراحی می‌شود. با استفاده از آن می‌توان شکل، رنگ، اندازه و فاصله‌ی دندان ها را مطابق با سلیقه‌ی هر شخص تغییر داد.

برای دریافت مشاوره از دکتر دارایی با ما تماس بگیرید

کامپوزیت در شکل‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شود؛ مهم‌ترین انواع کامپوزیت بدین شرح‌اند:

کامپوزیت مستقیم

این نوع از کامپوزیت را می‌توان در عرض یک روز اعمال کرد. دندانپزشک رزین را روی دندان شما می‌چسباند و سپس آن را تراش می‌دهد تا به مدل مورد نظر شما تغییر شکل دهد. با این حال کامپوزیت نسبت به روکش‌های دیگر ضعیف‌تر است و احتمال شکستگی و رنگ گرفتن آن وجود دارد. همچنین شفافیت کمی دارد و ممکن است ظاهری کاملا طبیعی به خود نگیرد. با این حال ویژگی برجسته‌ی آن این است که حتی در صورت شکستگی می‌توان دوباره آن را ترمیم کرد. علاوه بر این کامپوزیت ونیر مقرون به صرفه‌تر به شمار می‌رود.

کامپوزیت غیرمستقیم

فرایند اعمال این نوع زمان بیشتری طول می‌کشد؛ چرا که این کامپوزیت‌ها در محیط آزمایشگاهی ساخته می‌شوند. در جلسه‌ی اول ممکن است دندانپزشک مقدار نازکی از مینای دندان را بردارد و برای آزمایشگاه قالب بردارد. در آزمایشگاه کامپوزیت متناسب با قالب ساخته می‌شود و در جلسات بعدی اعمال می‌شود. این نوع کامپوزیت به دلیل تولید در آزمایشگاه از ظاهر و شفافیت بیشتری برخوردار است.

با ثبت نام و شماره تماس خود در سایت، مشاورین با شما تماس خواهند گرفت تا با یک مشاوره تخصصی فوری برای کامپوزیت ونیر دندان در ولنجک ، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

راه های تماس

ولنجک – نبش خیابان ۱۴ ساختمان وفا – واحد ۶۰۱

 ھزینه انجام کامپوزیت دندان در ولنجک

به طور کلی انجام کامپوزیت دندان یک گزینه‌ی مقرون به صرفه است که راه حلی نسبتا سریع و غیرتهاجمی برای زیباتر کردن لبخند شما ارائه می‌دهد. هزینه انجام کامپوزیت دندان در ولنجک به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل مهمی که بر هزینه تاثیر می‌گذارند، عبارت‌اند از:

میزان درمان: تعداد دندان هایی که به کامپوزیت نیاز دارند، تاثیر مستقیمی بر هزینه‌ی کلی دارند. درمان گسترده که شامل چندین دندان می‌شود به طور طبیعی هزینه‌های بیشتری به همراه خواهد داشت.

پیچیدگی درمان: درمان موارد پیچیده مانند دندان های به شدت آسیب دیده یا نامرتب ممکن است نیاز به اقدامات آماده سازی بیشتری نیاز داشته باشد که منجر به افزایش هزینه می‌شود.

کیفیت مواد: کیفیت و نوع رزین کامپوزیت مورد استفاده نیز بر میزان هزینه تاثیرگذار است. موادی با کیفیت بالاتر هزینه‌ی بیشتری دارند اما نتایج زیباتر و بادوام‌تری نیز ارائه می‌دهند.

 دریافت نوبت برای انجام کامپوزیت دندان در ولنجک تھران

در صورتی که از رنگ یا فرم دندان‌ های خود ناراضی هستید، کامپوزیت می‌تواند لبخندی مطابق با سلیقه‌تان به شما هدیه کند. کامپوزیت ونیر دندان از جنس رزین است که از آن برای پر کردن پوسیدگی دندان استفاده می‌شود. این روکش‌ نیمه عمری حدود 5 تا 7 سال دارند. مهم‌ترین مسئله در انجام کامپوزیت دندان ، انتخاب متخصصی ماهر با سلیقه‌ی هنری بالا است.

دکتر محمد دارایی بهترین متخصص کامپوزیت دندان در ولنجک ، در کلینیک تخصصی دندانپزشکی خود، زیبایی را به لبخندهای شما هدیه می‌دهد و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و به روزترین روش‌های درمانی، همراه با تیم دندانپزشکی ماهر و تکنسین متخصص، خدماتی بی‌نظیر و کامل را برای شما فراهم می‌کند. جهت دریافت مشاوره‌ی تخصصی با کلینیک دندانپزشکی دکتر دارایی تماس برقرار کنید.

رزرو نوبت

آدرس

شماره تماس

واتس اپتماساینستاگرام